Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Saturday, October 15, 2011

Musuh Ketat Saya !

Assalamualaikum w.b.t
Hi dear readers.

OK, aku tahu aku dah lama tak update blog. Maaf Maaf Maaf HiHi
Ok, nak cerita pasal musuh aku kali ni boleh tak ?
Nak baca, . Sayang dou korang ♥
Sapa yang taknak baca tu, takpe aku paham. Bagus juga korang tak baca.
Sebab post ni akan membuat korang muntah darah nanti. PEACEE 

OK, lets begin the movies.
My enemy ? Hm, nak tahu nama dia ?
OK, aku open minded jela mention nama musuh ketat aku ni k.
Ahmad Shahirul Matiin b. Khalid 
Haa, Apa ? tak dengar lah ! Apa ? Ni bukan ke Boopren aku sendiri ?
HAHA, memang betul pun dia tuuu boopren kita 

Nak tahu kenapa aku kata dia musuh aku ?
Haa, macam ni cerita dia.
Dalam tempoh aku couple dengan dia ni, dia selalu buad aku nangis macam ni -->
Jahat kan dia ? Then bukan setakat buad aku nangis je. Tapi buad aku sakittt hati pun ada au.
Menyampah, kecewa, upset, disappointed, frustrated., haih semua ada lah.
Thats why lah aku kata dia ni musuh aku.

BUT, in the same time, dia ni lah juga satu-satunye jantung hati aku, sweetheart aku, mata air aku, intan belian aku, payung emas aku, *err payung emas ? 
And, for sure dia lah the only one super special boyfriend that I ever have.
Dia suka buad aku senyum sorang-sorang macam kerang busuk ! HAHA
Bukan tu je, dia suka buad aku gelak, gembira, happy, bahagia, semua yang positif and happy lah cerita dia.
Kembang-kuncup-kembang-kuncup jantung den bila hidup dengan mamat ni. HAHA

Dah macam-macam benda kami tempuh sama-sama sepanjang 8bulan 1minggu 6hari kami berhubungan.
Suka ? Tak payah cakap lah. Cukup banyak sweet memory kami.
Duga ? Peehhh, tak payah nak cerita lagi lah deee. Confirm aa banyak kan ?
Mana lah best dalam satu relationship tu kita langsung takde gaduh-gaduh, takde touching-touching.
Pehh, kalau takde semua tu dalam relationship, mahu mati kebosanan aku au. HiHi

Toksah kod aku nak cerita satu per satu bab sweet memory or bitter memory.
For sure, aku nak korang tahu *bagi sapa nak tahu jela k* bahawasanya aku tak pernah couple macam ni.
Bukan maksudnye aku tak pernah couple sebelum aku couple dengan dia ni.
Aku pun tak tahu and tak terkire yang dia ni boopren aku number ke berapa.
Wahh, macam player je kan aku ni. HAHA

Yupp, I admit yang aku ni dulu memang seorang play girl.
Au ni dulu jenis couple sebulan je aku serious.
Then nak masuk bulan ke-dua, hm memang get ready to say goodbye jela. HAHA
Aku ni memang jenis cepat bosan dengan orang. Idk why.
dah couple dengan dia ni, kang jumpe yang lain, putus dengan dia then couple dengan orang lain.
Aku main tinggalkan je lelaki innocent tu macam tu. Shi-all kan aku ni ?

Disebabkan aku asyik mainkan perasaan lelaki jee.
Haa, amikkawwwww ! Mendapat kau Scha, aku kene balik bhai.
Stok laki mainkan aku pula. Memang seronokk aa cerita dia bila dimainkan ni.
Terasa keseronokkan dia nii.
So, sejak kejadian itu aku berubah untuk tidak maikan perasaan lelaki.
Aku dah INSAF dou !

Sebab itu lah aku serious bila couple dengan Matiin ni.
Lagipun aku dah malas asyik nak tukar laki jee. Bosan ahh.
Lagipun, aku dah jumpa laki yang selama ini aku idamkan.
Even, dia tak sama dengan laki yang aku idamkan.
Alaa, nobody perfect in the world right ? So, aku terima dia seadanya

So, nak cerita kan lah ann.
Aku pecah rekod bhai dalam masa setahun, aku couple dengan seorang je lelaki. HAHA
Pecah rekod lagi, dia lah couple aku paliiiinnggg lamaaaaa.
Pecah rekod lagi, aku tak pernah rasa bosan pun dengan dia.
Haaa, banyak lagi kepecahan-kerekodan aku ni haaa.

Hm, tiba-tiba rasa macam malas pula nak cerita panjang-panjang.
Lagipun aku rase dah cukup panjang dah cerita aku ni.

So, the end of the story.
I pray to God, hope our relationship will stay longer until ke anak-cucu-cicit HAHA 
*OK, aku miang
Or, senang ayat jiwang 'cuma maut yang dapat pisahkan kami' HAHA
So readers, doakan kami yeee ♥





Apa ? Bosan ? Gedik ? Miang ? Geli ? Batak ?
Tu kita punye post, so baca jela. 
kalau taknak, jangan baca. 
kfoooiineeeee. byeeeeee

Sweet Like lah ☺
Tak sweet ? jangan like HAHAHA

1 comment: