Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Sunday, October 9, 2011

Hehe, its coming soon ! ☺

HiHi, Hi readers.

Tadi kan tadi kan ? HAHA tadikan aku bagitahu papa pasal result trial aku.
Fuhh, tak mengamuk pun papa bila aku cakap aku fail add maths.
Alaa, takkan papa nak marah aku fail Add maths kan ? 
mestilah papa tahu bertapa susahnya subjek Add maths tu. 
even papa tak amik Add maths pun dulu.

And, tadi kan aku minta papa phone.
Hee, papa kata nanti dia belikan phone baru.
Yeyy ! Finally tak payah guna duit aku pun.
SERONOKKK ! ☺

Tapi, bila agaknye ea papa nak belikan phone baru tu ?
Hmm, takpela. papa dah tahu dah aku nak phone apa.
Nanti papa buad suprise kod.
HAHA.

Papa, thank you ea. Erin Love papa sangat ♥

No comments:

Post a Comment