Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Friday, October 7, 2011

OMG ! Its coming ! ! !

Hi dearest ♥
Assalamualaikummmm !
Jawap kalau anda seorang umat islam yee ☺

Cuba korang tengok Daisyoath kat page blog ni atas sekali tu.
Cuba tengok tinggal berapa minggu je lagi kan ?
Pehh, pejam celik pejam celik dah tinggal berapa minggu je kan ?
Ya Allah, cepat sungguh masa ni berlalu kan ?

Aku still terasa yang aku ni baru form4 bukan form5.
Tapi, sedar-sedar aku ni dah nak habis sekolah dah.
Dah nak masuk alam dunia yang baru dah.
Tapi, before tempoh alam dunia yang lagi-lagi-lagi mencabar ni.
Aku kene tempoh dugaan pengakhiran zaman persekolahan.
SIJIL PELAJARAN MALAYSIA !

Aku baru je lepas trial.
Result trial pun dah dapat.
Alhamdulillah syukur kepada Allah sebab keputusan aku takdelah seteruk keputusan trial PMR aku dulu.
Alhamdulillah apa yang aku target, dapat juga.
And Astaghfirullahalazim ada juga yang aku target A tapi tak dapat.
Takpe, mungkin bukan rezeki aku kali ni untuk dapat A.

Nak tahu keputusan aku apa ?
Hm, rasenye just trial je kod.
So, korang tak payah lah tahu.
Yang paling penting sekarang keputusan SPM aku je.
So, yang lepas tu aku jadikna teladan and panduan untuk SPM ni.

Bloggist, tolong doakan Scha yee.
Scha pun doakan kpd all candidates SPM.
You all do the best k.
Kita sama-sama berjaya. Amin ☺

Kbyeee 

No comments:

Post a Comment