Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Monday, September 26, 2011

Last Paper Exam. But . . Shit !

Hey Hey Hey Hey !
Yaww, Assalamualaikum.

Harini hari Selasa jatuh tanggal 27 / 09 / 2011. Dan jatuhnya aku tamat peperiksaan Percubaan SPM.
Ya Allah, nak tunggu tanggal ni macam nak tunggu planet pluto jatuh au.
Bukan main lama lagi, bukan main seksa lagi.

Huyy, ni baru penantian sepanjang Percubaan SPM. 
Macam mane pula dengan seksaan REAL SPM !
Agaknya boleh mati aku sebab memory brain aku fulll !

OK, tadi paper account. Yee, I admit account aku memang tak belajar sangat.
Konon dah cerdik sangat lag kan account aku ni ?
Sekali tengok kertas 1 Prinsip Perakaunan. 
Huh, no 1 pun tak boleh nak jawap dee.
No 1 tu weyy. Padahal senang je.
Tu lah, aku batak lagi dengan diri aku sendiri.
Haa, kan dah tak boleh jawap.

Paper 2 ? Hm, boleh lah juga jawap.
Tapi, dari 5 soalan kene jawap, aku just dapat jawap 4 je.
Memang masa tu cemburu sangat aku spend more time dengan account ni.
But, how can I do ?
Dah aku fall in love with acount. 
So, memang kene spend more time lah kan ?

OK, haritu aku target 2 paper E or bahasa lebih cool FAIL !
that is Sejarah and Add Maths.
Tapi, Nauzubillah, aku hope sejarah aku pass.
Atas tanduk pun jadi lah.
Tapi, Add Maths tok sah cakap aa.
Memang confirm lah teeetttttt !

Hm, ok malas nak cakap benda dah lepas.
Kita wait and see jela yee result aku ni.
Hope SPM nanti aku dapat buad more more more better than this trial.
Hope So.
If God Will. Amin :)

No comments:

Post a Comment