Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Saturday, September 24, 2011

SELAMAT HARI JADI SAYANGG ♥♥


Yeyy, Birthday girl at the top.
 Name : Amiera Syahierah Bt Abu Burn.
Age : 17 y/o
Occupation : Pengutip bola golf.
Status : Married ( husband : Sean Kingstion )

HAHA,no no. Juts kidding ea Myera.

♪♪♫♫♪♫♫♪♪
Happy Birthday to Youuuuu.
Happy Birthday to Youuuuuu.
Happy Birthday to Myeraaaa.
Happy Birthday to Youuuuuuuuuuuu.

Allah selamatkan kamu.
Allah selamatkan kamu.
Allah selamatkan Amiera Syahierah.
Allah selamatkan kamuuu.

Selamat Hari Jadiii !
Selamat Hari Jadiiii !
Selamat Hari Jadi Kongkanggg !
Selamat Hari Jadi.

yeyyy, tua juga akhirnya kau Myera.
Well, Im still young. Not like you dear Nanny :'p

Myera, Apa macam kena simbah dengan aku ? HAHA
Apa macam kene baling tepung dengan aku ?
Seronok tak ? Seronok tak ?
Haih, spoilnya si Yazil lupa pula pasal telur tu.
If dia ingat wey, bukan setakat air, coke and tepung.
Dengan telur tu sekali kitorang baling kat kau.

Yayy, memang seronok gila time mian baling tepung tadi.
Seronok sangat sebab dah lama tak buad and kita jarang buad benda tu.
Time birthday orang je kita buad kan ?

Babe Myera. Yaya & Yazil pun join baling kau tadi kan ?
Nanti birthday dorang kita baling tepung, coke, telur, minyak, sos bebagai.
Then guli dorang jadi kek nak ? HAHA biar padan muka dorang.

Tapi, for sure time birtday aku nanti aku selamat.
Sebab birthday aku time cuti sekolah.
weeehooo. Solamat den.

Yayy, aku hope semua kenangan kita sebagai kawan akan kekal sampai bila-bila.
Aku doa kita semua berkawan sampai lah ke tua.
Hope juga apa pun dugaan datang, kita tetap teguh bersama.
Aku sayang kawan-kawan aku dou.
Sayang sebagai keluraga ☺

Anyway, Happy Birthday Myera !

No comments:

Post a Comment