Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Thursday, July 14, 2011

Im coming back dear :)

Hey Hey Hey.
 Banyak nak cerita nih.
yee, saya memang seronok apabila ayat di atas tu keluar di screen komputer saya. 
yee, saya memang bahagia bila saya tak terpilih untuk PLKN ni.
yeee, semuanye dalam kurungan jela.
Tak paham ? takpee, biar saya je yang paham yeee --'

15-07-2011 ( Jumaat ) so kirenye tadi lah kan.
Tadi last 2 period kelas Yyn dengan kelas 5SC ada taklimat dari kaunselor pasal Matrikulasi ni.
Baru ku tahu bahawa tidak lah ramai di antara kami yang nak masuk Matric ni. Berapa orang je kod yang nak masuk. And of course Yyn nak masuk Matric ni. Sebab dengan Matric ni express sikit. Bila dah habis Matric boleh terus sambung amik Degree. Tak payah nak waste time nak amik Diploma kan.
Tapi, jangan pandang rendah aa. disebabkan Matric ni express transport go to Degree level. Mesti aa study dia tough gilaa. kene selalu dapat 3 pointer above you know ? Whoa, Boleh ke Yyn buad ? InsyaAllah :)
And Yyn nak masuk Matric kat UIAM. Amin Amin Amin :D

hm, setakat ni, ni jela yang Yyn dapat cerita. Otak blank aa. tak tahu dah nak cerita ape.
Daaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment