Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Sunday, May 8, 2011

Im Break My Heart

Ape yang graphic kat atas ni maksudkan. macam tu juga lah perasaan aku sekarang. Naak je bagi balik kunci ni kat dia. Dulu aku ingat lagi, dengan kunci ni lah dia berjaya tarik perhatian aku. 
Dengan kunci ni lah, dia berjaya bukak hati aku untuk ber-kekasih.
Dengan kunci ni juga lah, dia berjaya putuskan perjanjian antara aku dengan kawan aku.
Perjanjian supaya aku takkan couple sampai bulan 7.
Dengan kunci ni, dia berjaya bukak kotak hati aku untuk aku sayang dia sangat-sangat.
Hanya dia lah yang berjaya bukak hati aku untuk terima dia sepenuhnye dan terima seadanya dia.

Dengan kunci ni juga lah dia dah mengubah diri aku.
ubah diri aku yang tidak jealous sebelum ini terus jadi kuat jealous.
pantang nampak dia dengan perempuan lain. Mesti hati aku dah rase lain sangat.
Aku benci dengan perasaan bodoh macam tu.
tapi, bodoh-bodoh perasaan tu juga, telah buktikan bahawa dia lah lelaki pertama yang buad aku betul-betul sayang. pehh aku sendiri pun tak paham. Kenapa harus dia ?

Aku penat. penat yang teramat sangat,
tapi, aku tahu, diri dia lagi penat dari aku.
penat nak melayan kerenah aku yang memang tak boleh dipahami.
aku tahu dia tak berapa nak paham dengan diri aku.
sebab aku sendiri pun tak paham dengan diri aku sendiri.

agaknye dengan ni, sepatutnye aku bukan untuk dia.
aku tak patut dengan dia sebenarnye. 
sebab aku memang tak sesuai dengan dia.
aku tak paham dia.
aku suka cari pasal dengan dia.
semua yang starting point dari aku.
aku penat dengan diri aku.
adou, inikah perasaan orang ber-couple ?

adou, penatkan nak melayan kerenah-kerenah orang ni.

Byebyeeeee ☺

No comments:

Post a Comment