Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Sunday, May 8, 2011

arghh ! STRESSSSSSS !


ASSALAMUALAIKUM !
10/05/2011 sampai lah start cuti semesta. 
Aku menghitung hari-hari yang stress.
EXAM MIDYEAR !
Ya Allah, kenapa lah cepat sangat masa ni berlalu.
aku rase tadi sebelum aku kelip aku kat form4 lagi.
bila aku bukak balik mata aku, aku dah form5 wey 
dah mid year dah pun. dah nak SPM dah pun.
amboiii, bukan main cepat lagi masa ni kan.

Hope exam kali ni aku dapat buad yang teeeerrrrrrrbaik mungkin.
Aku taknak kecewakan mane-mane pihak especially family aku.
sebab dorang semua sekarang hanya mengharapkan aku.
Along aku, dia nak aku dapat 8A dalam SPM nanti.
fuuhh, dasyat dou.

Ya Allah, mudah-mudahan yang mempersenangkan kerja hambaMu ini.
Amin :')

kepada semua yang amik exam juga.
GOOD LUCK ☺♥

No comments:

Post a Comment