Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Monday, April 11, 2011

Alya Nasyirah ! IM SO SORRYYYYYYYY

IMISSHERSOMUCHH :'(

Shahira Nasreen ! Why ngn kau sekarangg nehh ?Serius kau dah berubah gilaa ah . Serius ah aku cakap ,kalau aku ngn AHMADSHAHIRULMATIIN ,aku rase mcm aku ngn kau .dengan aku pun nak jeles kea hunn ?Kalau ngn 'budak' tuh kau nak jeles ,aku bole ah amex kesah arn .Nehh tak ,dgn aku ?aku ?heshhh ,salah orang lahh derr .aku bukan jenis rampas bf orang ah ,matiin sygs kau ouh ,dea ckp kat aku ,sikit pun dea tak marah kat kau ,sikit pun dea tak amex hati .Selagi dea boleh sabar ,dea sabar .dea just cakap kat aku yang DEA SAYANGG KAU SHAHIRA NASREEN !Pick it up ,pick it up .never say never .ha ,kan dah masuk JB nehh .heshhh .
ERR, aku bukan jealous dengan kau ! err, okyy aku tipu ! aku sememangnye jealous dengan kau. kau tahu ape benda yang buad aku betul-betul jealous ? sebab haritu si Jawerz ada cerita kat aku yang dia nampak kau dengan SM naik basikal berdua petang-petang. Aku bengang sebab korang tak bagitahu pun yang korang nak jalan-jalan petang. If korang bagitahu aku tak kesah pun. hm, takpela. benda ni pun dah lepas kann ? Aku dengan Matiin pun dah okyy. Aku dengan kau pun dah okyy kah dear ? I miss you too err, SM sayang aku hony ? hm, kalau dia sayang aku macam tu. Aku lagi sayang dia tahap gapan. Sebab tu lah aku jealous. okyy lah. I'll promise that i never do this fool thing again. InsyaAllah :') I  You Alya Nasyirah ! I You too SM :')


byeeeee




No comments:

Post a Comment