Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Monday, April 18, 2011

Aku adalah Aku :')

Photography Graphics, Tumblr Photography

ASSALAMUALAIKUM !

Aku ? Tak tahu lah time tu aku still dalam perut Mama or dah keluar dari perut Mama baru nama aku dibagikan. Aku pun tak tahu antara Papa ke Mama ke Along ke or Angah ke yang cadangkan nama aku ni. Tapi, for sure lah nama-nama ni memang dah ditakdirkan oleh Allah kan ? 
Nama penuh dalam IC and surat beranak aku ialah Shahira Nasreen Binti Ghazali. Alaa, tak sah lah dalam hidup takde nama manja kan ? Kau ada nama manja ? Mesti ada kaaannn ? Macam tu juga aku, dari kecik sampai lah sekarang family aku semau panggil aku Erin sempena dengan nama Nasreen aku dan dipendekkan.

Tapi, tak lah sekarang kan. sekarang ni macam-macam panggilan yang aku ada. Antaranya Scha tu kawan-kawan aku yang panggil. Ada lagiii, Nasreen lah, Shahira lah, Beruk lah, Kakak Comel lah, Kakak hot lah, Pendek lah, Kengkang lah. Adou kalau nak disenaraikan. Memang sampai aku dah kahwin pun tak habis lagi. HAHA, Kahwin ? Gatal aku ni lah :'P Tapi, tak kesah lah orang nak panggil aku dengan ape jenama pun. Asalkan nama tu tak bermaksudkan benda yang tak elok.

Umur aku ? Huh ! Kalau korang perhatikan betul-betul blog aku ni, mesti korang dah tahu dah umur aku berape. Umur dengan fizikal badan aku ni memang tak ngam langsung. Ada saja orang yang menganggap aku ni still darjah 6 ke form1 ke. Yang pasti bawah dari umur aku sebenar. Ini bermaksud aku dikategorikan sebagai budak PENDEK ! HAHA. aku tahu tuu, aku redha jee.

Perangai aku ? Haicyoyyy. Aku rase perangai aku agak pelik lah juga. Aku ni jenis memang berat mulut gilaBABI bila aku kat rumah. Macam ada emas bernilai berjuta milion lah dalam mulut aku ni. Tapiii, bila aku dah jumpe dengan kawan-kawan aku. Memang dah takde emas ni dah. semuanye aku dah telan masuk dalam perut. Bukan main banyak lagi mulut aku kat sekolah tu. memamg kepoh aa mulut aku. Tak caya ? boleh lah tanya dengan kawan-kawan and cikgu sekolah aku. HEE

Aku ni juga seorang yang cengeng juga. Aku ni pun agak sensitif punye orang. But, bila hati aku dah keras tu. memang dah macam batu konkrit lah. HEE Aku ni juga . . . . . alaaa, tak tahu lah nak cakap macam amne perangai aku ni. Kalau nak tahu, kawan lah dengan aku. baru lah boleh masak dengan perangai aku ni haa.

Aku ada pakweeee, kau ada tak ? Ada ? Ada ? takde kaannn ? HAHA, dah macam aku sorang je pula yang ada bobren kat dunia ni. Padahal majoriti follwers aku dah ada pakwe kan ? kan ? kan ? kan ? eyh, kenapa tersengih tuu ? Ada cowok lah tu. happy nampak ? HAHA yee, aku pun happy juga dengan pakwo aku. Alaa, orang dilamun cinta mane yang tak tersengih-sengih bila ber-texting kan ? orang hangat bercinta mana yang tak meroyan sorang-sorang bila 2-3 hari tak jumpe kan ? orang ber-couple mane yang tak cemburu bila bobren / gerbren dia rapat GILA dengan orang lain kan kan kan ? HAA, tu lah masalah aku nye haaa. Aku dengan bobren aku ni, aku jadi kuat sangat cemburunye. dah macam cemburu buta je aku ni. tah pape aa aku. Tapi, aku suka ada bibit cemburu ni. sebab aku tahu yang aku sayaaaangggg dia sangat-sangat. Nak kahwin dengan dia lah. boleh ? HAHA miang anak mami ni HAHA :P

oky oky, tahun ni aku SPM ! aku kene belajar rajin-rajin. aku dah tak boleh main-main. aku nak score banyak-banyak A+ macam ape yang aku score kat sebelah  tuu. Aku pun sebolehnye nak habiskan SPM ni dengan cepat. waoo. jangan pikir SPM ni boleh senang-lenang. memang takde masa nak senang-lenang pun. Semuanya busy dengan buku-buku-buku-buku-buku and buku. haish boleh jadi gila buku aku haa. And And aku tak sabar sanagt nak masuk U. Especially U kat overseaa. wah, tinggi tak cita-cita aku ? boleh lah. Hopefully.

okyokyyy, dah tak mahu bebel panjang sangat. nanti orang malas nak bace. okayy, DAAAA

No comments:

Post a Comment