Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Wednesday, April 20, 2011

WHAT ? JUSTIN BIEBER JEALOUS WITH BRUNO MARS ?


Media massa mengatakan bahawa Justin Bieber amat mencemburui Bruno Mars. Dan Justin Bieber sangat berdendam dengan Bruno Mars. Faktor yang menyebabkan Justin Bieber mencemburui dengan Bruno Mars ialah sebab SHAHIRA NASREEN tak menggilai atau kata sopan tak meminati Justin Bieber, but disebaliknye. SHAHIRA NASREEN amat menggilai dan meminati Bruno Mars. Faktor kedua pula, Justin Bieber jealous with Bruno Mars because I never download his song. I just download all song by Bruno Mars. 

HAHA, macam iblis je perangai aku ni kann ? Mesti bila korang tengok title dia korang yeyee je nak bukak blog aku. Nak tengok ape kes sebenarnye kan ? Haa, Yyn tahuuu, ni mesti yang tengah bace ni antara Fan-fan Justin Bieber and Bruno Mars kan ? HAHA, sorry dear readers. Saja je buad title gempak-gemapk macam tu. Umpan lah kata kan. Tarik publisiti murahan betul aku ni kann ? Takpelaaaa bwerrkk :'P

hm, gambar kat atas menunjukkan heart broken ? Aku dah putus dengan Matiin lah :'( Kenapa putus dengan Matiin ? haa, mesti korang terpikir macam ni kannn ? HAHA, kene 'pee' lagi :'P mane ada aku putus dengan Matiin. Gilo apo ekau ni nak putuih dengan dia. Membongakk je kau nii. Maaf Maaf Maaf HAHA.

Tapi, gambar di atas tu ada lah juga sama erti dengan hati aku sekarang. Bukan aku gaduh dengan Matiin. bukan aku gaduh dengan Qaixer, bukan juga aku tak dapat makan 3 minit. But aku heart broken dengan perangai orang-orang ni. Aku tak tahu and tak paham lah dengan beberapa orang ni. Bila aku tengah hidup senang-lenang. Mesti ada yang nak kacau kesenangan aku. Bila aku dah happy, ada saja yang tak suka tengok aku happy. Bila aku bahagia dengan Matiin, haa confirm sahaja ada yang nak tolong runtuhkan rumah tangga kami.

weyy, rumah tangga tuu, jangan nak main-main sangat laa ann. Aku baru 17 tahun dah miang nak kahwin HAHA :'P Dah tak perlu aku minta orang-orang tu tolong runtuhkan. Dia dengan rela hatinye nak runtuhkan. Tak tahu malu betul lah dorang ni. Aku tahu lah aku dengan Matiin ni bagaikan cincin dengan permata. Jangan lah nak jadi api sangat nak cairkan cincin tu. HAHA sungguh kuat perasan aku. MAAF MAAF MAAF :'P

Takpela, aku hope takde sape lah yang nak cube meruntuhkan relation kami. Aku hope sangat. Kalau ada juga yang try try nak try. err ayatt ! Memang salah tempat lah. dengan kecubaan mereka lah membuatkan aku dengan Matiin makin rapat. Tengok lah. HAHA, perasan untuk ke sekian kaliii. MAAF MAAF MAAF haha

Cube lah kau gembira bila orang tengah happy. Cube lah kau senyum bila tengok orang lain bergelak happy. Jangan lah nak cemburu-dengk-iri hati berbagai. patut lah hidup kau penuh dengan dendam. Penuh dengan SETAN lah dikatakan. Malaikat pun taknak selisih dengan kau. MAAF MAAF MAAF mulut aku celupar.

okyy, sekian sahaja cerita tentang ke-jealous-an Justin Bieber dengan Bruno Mars HAHA :')
BYEEEE

No comments:

Post a Comment