Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Tuesday, March 1, 2011

double date kata :D

heeyy-oo !

tadi kan, double date saya ada bagitahu something :D
whatt ? siapakah double date saya tuu ?
tengok lah kat sebelah 
nanti tahu lah sape double date saya :D

tadikan time dah habis sekolah.
Yin macam biase lah kan.
kate pun dah ada BF satu sekolah.
so, jangan sesekali melepaskan peluang untuk ber-dating yee.
HAHA :D *jangan jealous


pastu datang lah double date Yin ni.
ingatkan dia nak pegy tempat lain.
lastly dia pegy kat Yin.
dia bagi kunci kelas, dia suruh Yin pegang.
yang tak bole pegyyy tuu, dia kata macam ni.
‎' disebabkan kau date dengan M harini, aku bagi anugerahkan kunci kelas'
sumpah Yin suka gila ayat dia yang ni. 


eyh, jangan ingat ni aje ayat dia.
ada lagi ayat si double date ni.
dia post kat group Double Date ( DD )
chotttt.....ari nie genap sebulan kapel....aq bru perasan.....
:)

HAHA, Yin baru perasan yang Yin dengan Matiin dah genap sebulan harini.
eaaa, baru sebulan pun nak poyo kan ?
korang tak tahu, dalam mase sebulan ni juga lah kitorang dah kene cabaran auu.
baru dalam jangka masa sebulan tu weyy.
belum lagi beberapa bulan nanti.
tah ape punye cabaran lah kitorang akan langgar an.
asalkan langgar dengan bertanggungjawab.
jangan jadi orang yang tiada hati dengan perasaan.
langgar lari terus, tak aman orang tu kang.
haih, dah start merepek dah aku niii.


harini juga Puteri Nor Shahzan && Abdul Syimir genap SETAHUN SEBULAN weyy.
dasyat tak dasyat dorang ni.
lame gila dorang dapat bertahan.
jealous aku dibuadnye lah.
puteriii, aku pun nak macam korang juga ! aku tengah jealous dengan hubungan korang niii :'(


haihhm nak bebel kat sini pun tak boleh juga.
kalau puteri boleh sampai setahun lebih.
kau pun boleh lah Shahira Nasreen.
cube kau pertahankan relation kau kali ni Shahira Nasreen oiiii.
hope lah boleh kekal lebih dari puteriiii :D


ok lah, penat ni tulis. 
nak lepak jap. wubss-wubsss 

No comments:

Post a Comment