Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Tuesday, February 15, 2011

sorry, aku memang terasa dengan kau.

sorry lah kawan kalau kau terasa dengan aku.
yee, aku tahu kau sekadar bergurau je dengan panggilan tu kan.
finee ! aku boleh lah terima.
tapi, secara jujurnye aku cakap.
hati aku tersentap + terasa + tersinggung dengan ape yang kau panggil aku kat comen status FB tu.
siapa tak terase dou kalau macam tu.
kau tahu tak ape perasaan aku time aku bace ape kau comen tu.
aku rase aku ni spesis dengan perempuan murahan duk kat tepi jalan haji taib.
or aku memang dah perempuan murahan.

sorry lah, aku tahu aku tak patut terase dengan benda tu.
aku tahu kau hanye sekadar bergurau dengan aku.
minta maaf, aku memang sensitif sangat tadi.

aku tahu status-status yang kau share kat FB tu memang untuk aku.
kan ? betul tak ?
just kau tak mention kan name aku je.
ape kau cakap ?
kau sayang aku ?
sorry if i hurt you ?
tu yang kau taip kan ?

yee, memang kau sayang aku.
aku tahu sebab aku pun sayang kau sangat-sangat.
yee, memang kau dah hurt kan hati aku.
tapi, aku maafkan kau.

aku pun minta maaf kalau mulut aku terlampau cibai kat FB tu.
aku betul-betul minta maaf.
aku tahu kau terase dengan aku.

kalau sape yang bace post ni, and terasa.
aku betul-betul minta maaf lah ape yang dah jadi.
aku taknak hilangkan relation kite sebab benda kecik je.
aku sayang kau weyy.
sayang sangat-sangat.

im so so sorry.

No comments:

Post a Comment