Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Wednesday, February 16, 2011

shitt ! bad day

balik dari main hoki, bola tampar tadi aku nampak S dengan awek dia naik moto.
pappp ! aku memang sakit hati betul time tu.
tanpa kawalan yang terapi, aku direct said 'SHITT'.
even time tu Matiin ada kat sebelah aku.
tanpa aku sedar, lepas aku tengok S dengan awek dia naik moto.
aku terus melulu jalan ke depan dan tinggalkan Matiin sorang-sorang kat belakang.

bodohkan aku.
mestilah Matiin  perasan ape perasaan aku sebenarnye.
sorry bie, sayang memang tak-dapat nak control perasaan sayang tadi.
sorry juga lah kalau dengan tindakan sayang tadi memang buad bie terasa.
sayang paham perasaan bie.
but, im sorry Matiin.

tiga kali aku terserempak S dengan awek dia harini.
dan tiga klai tu juga lah hati aku pecah, hancur bederai.
tak dapet nak amik dah.

haih, baru lah aku sure that aku sebenarnye still sayang dia.
just aku je yang tipu diri sendiri.
dah lah aku tipu orang lain, aku cakap aku tak sayangkan dia.
aku tipu diri aku juga.
mulut kata BENCI, tapi hati kata SAYANG.

tah lah, aku pun tak tahu lah ape nak jadi dengan aku ni.
time ada periksa besar ( SPM ) lah macam-macam dugaan aku dapat.
pasal kawan lah, pelajaran lah, family lah, boyfie lah, include ex boyfie.
haih, macam-macam kan. 
penat je nak layan semua ni.

tapi, bila pikirkan balik.
ada hikmah sebaliknye.
Allah memang sengaja uji kesabaran hamba-nye yang lemah ini.
takpee, aku akan tempuh juga semua tu.
baru lah namenye HIDUP kan :D

daaaa, Assalamualaiku, :D

No comments:

Post a Comment