YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Sunday, February 13, 2011

shahira nasreen ada PENYAKITTT !

WHAT ?? penyakitttttt ?

yeyyyy ! memang Yin ada penyakittt.
penyakit dia is MALAS !
yeee, Yin mengaku !
Yin meang seorang gadis melayu yang malas orangnye.
malas buad kerja rumah.
sebab belum bersedia jadi bini orang lagi.

tapi, Yin tak malas sangat nak buad kerja sekolah yang para guru kasik eyh.
sebab nak amik keberkatan untuk SPM lah kate kan.
yolaa, den kan SPM candidate.
so, patut lah buad macam tu.

masalah malas ni berpunca Yin kene pergi tusyen.
arghh, malas aa weyy.
dah lah jauh tusyen tu.
kalau dekat takpe lah juga.
haih, malas ouh nak eprgi tusyen harini.

nak tukat tempat tusyen lah.
hee :D

No comments:

Post a Comment