Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Sunday, February 13, 2011

huk-huk-huk ESOK TAK SEKOLAH ! arggghhhhh




HUAAAAAAAA !
meroyan habis aku weyyyyy !
huk-huk-huk, sedih-sedih-sedih.
mesti korang berbangga dengan Yin kan.
sebab meroyan merendek macam hilang laki pasal tak sekolah esok.
ada tak otak nakal yang pikir
'bagus betul budak ni, meroyan sebab tak-dapat belajar esok.'
err,
SALAH SALAH SALAH !

weyy, salah lah weyyy.
bukan tuuuuuuuuu !
Yin meroyan-merendek-mengada-mengedik ni sebab ESOK TAK SEKOLAH !
suara sumbang
'tadi kata salah sebab esok tak sekolah, ni cakap pasal esok tak sekolah pula, keling betul minah --''
HAHA, chill chill.
Yin meroyan memang sebab esok tak sekolah.
yelaa, sedih sebab tak dapat jumpe my RAINBOW.
uuuuuuuu --'

gedik kan Yin ni ? 
haa, tahu tu. takpayah kau nak cakapkan untuk aku.
aku sedar sapa aku.
kau ada ? kau sedar sapa kau ?
HAHA, macam sedar ! bluekk 

dah-dah, stop mengarut.
sebenarnye nak kongsi kegembiraan dalan hati dengan korang semua.
sape nak join happy tu, silakan.
sapa yang tak mahu tu, takpe. duk diam-diam eyh. HAHA

start semalam Yin happy sangat.
mesti lah happy sebab boyfie sendiri kan ?
takkan aku nak mencapap happy dengan laki orang.
memang nak kene sule hidup-hidup aa aku.
HAHA :p

Yin happy + gembira + bahagia + senang + suka dengan laki Yin sekarang ni.
tak tahu lah kenape.
but, Yin hope sangat happyness ni sampai lah sepanjang zaman.
AMIN :D mari doakan k :)

Yin taknak lah jantan lain dah.
Yin nak jantan Yin yang sekarang ni je.
adou, kepala hatuk dia lah.
Yin rindu kat dia ni.
esok dah lah tak sekolah.
macam mane nak curi-curi pandang muke dia nanti ?
adou, gila ni.
baru berape jam tak jumpe pun dah rindu.
apetah lagi esok, sehari suntuk tak jumpe.
memang menggila macam anjing gila aa aku kat rumah ni.

haih bie, kenapa lah bie curi barang sayang ?
kenape lah bie pandai curi hati sayang ?
kenape lah bie bijak nou ambil rindu sayang untuk bie ?
biee, seriously sayang rindu gial babeng kat bie ni.
kenape esok tak sekolah bieeeeeee ? --' KENAPE biee ?
dah tak dapat tengok muke bie yang ala BRUNO MARS tu. HAHA
den miss ekau lah jang oii :D

No comments:

Post a Comment