YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Sunday, January 23, 2011

SAHABAT KARIB

SAHABAT KARIB





di sebelah kiri ALYA NASYIRAH. di sebelah kanan AMIERA SYAHIERAH.
yeeh, kepada followers yang setia membaca blog aku ni mesti korang bosan kan.
asyik-asyik gambar mereka.
balik-balik cerita pasal mereka.
heyy ! kalau dah bosan nak bace pasal dorang.
jangan lah bace okyy. aku tak paksa pun korang bace pasal dorang ni.
aku post pasal dua ekor beruk yang sangat aku sayangg ni sebab aku hargai perasaan dorang kat aku.
babe, aku panggil korang beruk, tak bermakna aku lari.
aku pun berul macam korang juga kkkkkkk.
so jangan marah k. qaixer bukan hot temper kan ? HAHA :)
so tak elok marah-marah ni. nanti aku sedih. hub hub
HEE :D okayy-okayy. jom cerita pasal dua ekor berukk ni :P

ALYA NASYIRAH, dia ni tinggi ouh orang-nye. tinggi dari aku. huh, memang aa. sebab aku kan pendek. semua kawan-kawan aku tinggi dari aku. HAHA :P kalau tengok dia jalan. pehh, takut bhai sebab dia jalan macam gangster. huhu tapi, gangster-gangster pun dalam hati ada taman bunga dengan taman tema air dou. jangan main-main. actually, dia comell ouh. comell sangat. *jangan kau nak kembang yaya :P
dia baik, lemah lembut [err, yeke ? ] HAHA. lagi-lagi dia ni gila ouh, banyak cakap. kalau bab nak mengenakan or sakat orang. haa, dia lah johan-nye. memang suke menyakat orang. kadang-kadang aku yang jadi mangsa dia. huh, berani dia buad aku macam tu. kang touching 10tahun kang baru tahu. HAHA && dia hampir sama latar-belakang hidup-nye dengan aku. hampir sama k. jangan salah paham. aku sayangg sangat kat dia. tapii, tatahu lah dia sayangg kat aku or tak ? :( tu biar dia jawap sendiri lah. okayy

AMIERA SYAHIERAH , yeeyy. name kami samee. wwiiiiiiiii ! aku SHAHIRA, dia SYAHIERAH. alaa, ejaan je kod yang lain. tapi, sebutan && maksud name kami same je. iaitu terkenal && termasyur. okayy, dia ni. tadelah tinggi sangat dari aku berbandingkan yaya. tapi, tinggi lah juga dari aku ni. HAHA. yess, dia ni pun same je lebih kurang dengan yaya. talkative, agresive, active, insane and so whatever else. && dia ni memahami perasaan orang. suke dengar cerita orang walaupun cerita benda yang same je. dia tetap sanggup dengar. bagus-bagus. aku lah tu, aku suke cerita benda yang same je. tapi dia mesti cakap 'wey, ceriat lah lagi. aku suke dengar cerita-cerita macam ni' err, lebih kurang ayat dia macam ni lah. yeh, mesti lah aku pun sayangg kat dia. same macam aku sayangg kat yaya tu. && biar lah dia sendiri jawap yang dia sayang aku or tak.
SAHABAT,
aku sayangg korang.
aku rindu korang.
aku dah anggap korang macam best friends forever aku.
aku dah assume korang as my own siblings.
tengok ? bertapa sayangg-nye aku kat korang.

SAHABAT,
aku ingat aku takkan dapat kawan macam CROWN aku.
aku pikir kat sini tade kawan macam CROWN .
rupe-nye aku salah. and sebaliknye.
rupe-rupe-nye korang lah kawan yang boleh paham, susah-senang dengan aku.
and korang lah kawan yang setia dengan aku macam CROWN juga.
terima kasih sebab korang sanggup jadi kawan baik aku.
CROWN, walaupan aku dah ada yaya && myera, korang tetap ada dalam hati scha.
scha takan lupekan CROWN sampai bile-bile.
macam tu juga yaya && myera && kawan yang rapat dengan aku.
thanks you all. muahhhh :)

No comments:

Post a Comment