Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Wednesday, January 26, 2011

S-I-N-G-L-E

 S to the I to the N to the G to the L to the E 
= single 
yeeehhh. memang single ? HAHA.
suke-suke :) seronok-seronok :)
and aku wajib single sampai 04/07/2011 .
yee, itu tepat sekali. 
and aku tak boleh couple dengan sape-sape sampai lah tarikh yang ditetapkan.
kenape ada tarikh tu ?
=ada tarikh ni sebabkan terikat dengan perjanjian.
siapa yang tetapkan tarikh ini ?
= MAISARA HIDAYU BINTI MAHAYUDDIN
macam mane boleh ada perjanjian ini ?
=sebabkan AKU  sendiri lah.
mule-nye time aku tengah couple dengan wahid.
and Mai pula tengah couple dengan rufaizil.
one-day, kami berdebat atas sape yang paling sayangg pakwe dia.
dengan tu aku yakin yang aku lagi sayang boyfie aku dari Mai.
and aku macam yakin-yakin je yang aku boleh kekal lame dengan boyfie aku.
tercetusnye deal yang agak bodoh+bagus.
aku yang gedik-gedik buad syarat 'kalau sape yang putus dulu, dia takboleh couple selama 6bulan and datang kat sini lepak dengan pemenang (antara mai dengan aku)
and lastly aku yang kalah dalam deal ni.
dan mesti lah aku yang kene jalankan syarat tuu.
dengan itu, aku takboleh couple sampai 04/07/2011.
HAHA, lawakk betull.
kalau aku dapat buad, ramai yang kate nak bagi hadiah.
so, aku kene buad. bukan sebab hadiah.
tapi, aku memang tanak couple.
berfaedah juag syarat aku ni. HAHA :P

okayy, ddaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment