Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Monday, January 17, 2011

sesi persekolahan

readers,

dear readers,
harini hari selasa, bermakna hari keuda aku sekolah dalam minggu ni. pagi-pagi bangun siap-siap pegy sekolah. aw  suka-nye aku sebab pakai baju pjk. wah tak-payah aku nak cover sane-cover sini time pakai uniform sekola a.k.a baju kurung  --' haih, pagi-pagi first lesson dah kene bising dengan cikgu zafirah. cikgu bising sebab kitorang turun lambat. im so sorry teacher :) then dengan baik hati-nye lepas cikgu suh kami semua naik, sue, dilla, nurin, noryha && aku minta maaf kat cikgu. haha, cikgu dah lembut hati tu, saya tahu tu cikgu. tak payah nak cover lagi cikgu. ampunkan kami ye cikgu  :D lepas tu time P.A adou, slack cikgu Islinah tade a. dah banyak betul kitrong ketinggalan pasal akaun ni. mane cikgu ni pegy eyh ? cikgu, kami nak SPM, kami perlu lebih mase untuk expert dalam akaun ni *cehh jerk. Tapi kami sekelas baik au, tak bising pun. just yang bising si setan gemokk a.k.a jawerz tu. tak senang duduk dou dengan jantan tu. adou satu kelas bertungkus-lumus siapkan kerja sekolah math. sampai dia piyy duk sakat-sakat orang. laki tu tak sedar agaknye tahun ni dia kene tempuh benda yang penting --' 

REHAT TIME :D



perut lapar dou pagi tadi. sebelum pegy sekolah aku tak mencekik pun kat rumah, just minum air teh seteguk. macam orang tua minum air teh --' rehat bersama dengan myera, yaya, aleen and fana. harini makan nasi lemak. nasib baik nasi lemak dia sedap, kalau tak sedap. takkan ku jejak kaki ku ke kantin sekolah itu lagi. sumpah wey. habis makan pegy koperasi. sampai je kat sane si Corazon Me tade pula kat sane. adou dimanakah dia time tu ?? hm, tape asalkan aku dapat beli makanan aku. lepas je aku beli biskut sedang elok loceng pun berbunyi. kami pun mendaki lah gunung everest untuk sampai ke puncak kelas 5PA && 5SC haa :D jejak je puncak gunung, aku terus nampak my Corazon Me kat kelas dia. oh, dear Corazon Me tak rehat ke tadi ? lantak dia a. dia bukan boyfie aku pun, baru Corazon Me kan ? sudah lah scha.

yeay, english period. hm, harini buad comprehension. adou paham tu memang a aku paham articles dia. sampai soalan, adou blank kepala otak aku. tatahu dah ape nak buat. nasib baik aku agak cerdik sikit utk tanye kat teacher. HAHA :D sampai time b.m peh, angin je aku. 1) buku tak bawak. then kene drop dengan si setan gemokk tu pula, wadou tension je aku. dia panggil aku pariyapa die, kurang ajarr tu dou. sabar jela aku dengan jantan aku. sekali aku angin. habis rambut dia aku tarik. HAHA :D padan muka kau.
habis belajar, ape lagi balik sekolah dengan tyrah and yaya. adou penat lah harini. kerja sekolah banyak pula tu. adou.

okayy a panjang je post aku sekarang ni. sape je yang rajin nak bace panjang-panjang. tapi, terima kasih banyak lah kepada sape-sape yang telah sudi bace blog saya :D
daaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment