Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Saturday, January 15, 2011

CORAZON ME :)

 aww, tengok ape baby monkey ni buad. dea tengah fall in love. macam tu juga lah aku fall in love with someone. HAHA. nak tahu sape ? tak perlu lah tahu. cukup lah you all tahu yang aku tengah jatuh hati dengan seseorang jejaka. HAHA macam mane boleh jatuh hati dengan mamat ni ? actually, si H kawan sekolah aku. tahun lepas berkawan dengan dea tade-pape perasaan pun kat dea. tah macam mane tahun ni boleh tersangkut dengan dea. adou damn betul aku ni. yeayy, starting hati ni jatuh kat dea time 01.01.11 wahh, cantik tak tarikh tu, excuse tu bukan tarikh kami couple k, tapi date aku starting down to him. *cett
semakin hari hati ni semakin suka kat dea. mule-nye tengok dea macam tade-pape good respon. tapi, lame-lame respon yang cukup baik. and now kami selalu text-text. dulu aku bored sangat sebab tak text dengan sape-sape pun. sekarang ni H lah jadi peneman text-ing aku. tak dia text aku dulu, aku yang text dia dulu. senang cerita, need each other to throw out our bored time. HAHA *poyo jee --'
ni nak kecoh pasal semalam,. tapii, post bawah ni  tapi tapela, cerita je lagi sekali. semalam H lepas balik dari tuition kat sekolah, dia lepak dengan kawan-kawan dia kat court basketball. kawan-kawan dia kawam-kawan aku juga lah sebenarnye. kate pun kawan sekolah kan. so semua same lah an. semalam kawan-kawan ajak aku lepak sane. aku minta tolong leia and myera jemput aku kat depan sekolah rendah. lastly H kate hazim nak amik. OMG  ! aku dah lah cuak nak naik moto dengan mamat ni, bawak macam pelesit. HAHA. tapi, bile aku sampai depan sekolah rendah rupe-nye H yang amik aku. wahh, so sweet  then lepak-lepak. makan-makan domino then balik-balik. petang tu tak text pun dengan dia. malam baru text. then he send text sweetdream. dan kami pun tido. zZzZzzzz.
itu lah kesah-kesah kejatuhan hati aku kat mamat tu. dan sekarang aku tak sure ape sebenar perasaan dia kat aku. suka aku juga or aku hanya bertepuk sebelah tangan je. nak tahu bertepuk sebela tangan or tak. kita tunggu lah oneday nanti :)
k lah nanti kalau ada best story, i will post it :)
bye-bye

No comments:

Post a Comment