Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Saturday, January 22, 2011

my dear wan :)

Assalamualiakum pembaca :)
hm, patutnye aku kene bersiap sekarang. aku nak ikut papa pergi jenguk wan aku kat hospital. semalam wan aku kene tahan wad. tu yang nak jenguk tu. mule-nye malas nak pergi. tapi, pikrkan ape pula orang pikir. aku pergi jela. lagpun aku dah lame tak jumpe wan and cousin-cousin aku semua. so aku kene pergi. wan, i miss you. nak pergi jrnguk wan lah ni eyh.

CORAZON-ME
semalam macam biase lah text-ing dengan H. then tibe-tibe H minta couple. wahh, happy je time tu. nak tahu tak aku terima or tak ? haa, bace lah sampai habis dulu baru athu aku terima or tak. H sebenarnye berkias-kias mule-nye. then aku cakap lah, direct cakap. aku tengah blurr. dia pun cakap lah ape isi hati dia. then lame-lame aku slow-slow tukar topic lain. sampai lah habis text-ing. kirenye aku tak terima dia lah. sebab dia pun tak tuntut jawapan kat aku. aku pun tanak dia tuntut jawapan kat aku. sebab aku taknak dia kecewa dengan jawapan aku annti.

eyh, okayy lah. nak pegi siap-siap ni.
byebyeee

No comments:

Post a Comment