Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Sunday, January 23, 2011

KEMALANGAN

hey-hey. sehad ? sehad ? aku sehad je, hope korang pun sehad.
HAHA, mesti korang pelik kan ? sebab tagline atas tu tulis KEMALANGAN . yea, memang ada kemalangan. tapi, bukan aku yang kemalangan. but, my mum yang kemalangan. Alhamdulillah, my mum tade cedera yang teruk. just cedera sikit je akibat terhentak. manakala, adik aku juag same. hanya cedera yang ringan. wahh, dah macam wartawan yang report kat news paper. *cett HAHA.
okayy, tu jela cerita pasal kemalangan. nak cerita pasal my blogger pula




wwwwiiiiiiiiiiiii . . . . 
HAHA, cantik tak blog aku ni ? cantik tak ?
WHAT ? cantik ?? aww, so sweet
W.T.ASS ? tak cantik kamu cakap ? 
alaaa, ape ada heran. blog aku kan. 
suke hati saya lah nak buad ape pun.
awak jelous eyh ? huh --'
eyh, kali ni tade sape ajar aku buad semua ni. saya yang create sendiri.
*cett berbangga pula saya. minta maaf :)
okayy, aku hope ramai lah yang follow blog aku ni. amin.
okay lah. end of storyy :)

bye-bye

No comments:

Post a Comment