Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Monday, January 10, 2011

LEBARAN BARU

assalamualaikum w.b.t readers :)

hehe, lame sudah tak update blog ni. memang lame gila a. malas do nak update blog ni after 'kejadian' tu. ape kejadian tu tak perlu lah tahu eyh. biar aku je yang tahu ape dah jadi sampai aku malas nak update blog ni. sekarang ni tahun baru, buku baru, anythinng baru. yeah. ofcourse new intention juga. now im single. yeah, memang tu aku nak sangat dari tahun lepas lagi. Alhamdulillah, single juga aku sekarang ni. seriously happy gila bile dah single ni. yela, tadelah orang nak cemburu aku rapat dengan sape-sape, tadela orang nak kongkong aku, nak kuar sane takboleh lah, nak kuar sini takboleh lah and paling penting takboleh kuar dgn kawan laki. argh, tension do hidup kene kongkong ni. bapak aku pun tak penah kongkong aku sampai macam tu, ni kau pula nak kongkong aku over sangat. ape kate kau yang kahwin mak aku then jadi bapak aku. haha. paling aku suke bile dah putus dengan ex aku baru-baru ni, aku dah terlepas dari jadi sampah & boneka dia. beragak lah kan nak buad aku macam tu, tapee tu kes lame. sekarang tade orang nak buad aku macam sampah dah.

okayy, tu pasal relation aku. sekarang pasal sekolah pula. yupp, sekolah best sangat ouh. sebab dapat berhimpun dengan kawan-kawan balik. lagi best sekolah dari cuti sekolah ni. adou tension ouh bile cuti sekolah lame tu. macam si tanggang je jadi batu kat rumah tu. dah, tak mahu cerita pasal cuti sekolah. jom kite cerita pasal sekolah. pagi isnin macam biase a ada perhimpunan. paling best perhimpunan sekejap je. then balik kelas duk dengan guru kelas. wahh ! tak sangka guru kelas kitorang sir sankar. ouh, so sweet :) macam biase hari first kalau dah satu kelas duk dengan guru kelas mesti lah nak lantik jawantan kan.
so ni carta organisasi 5PA :
  • ketua kelas : leong kah meng
  • penolong ketua kelas : nurul aisyah
  • setiausaha : shahira nasreen  *wookkk
  • bendahari :fatin farhana
  • ketua keceriaan : fatin nor hazieqah
berbangga si dia tu jadi k**** *******an. blablabla. what-ever lah. lagipun dia kan kreatif so bagi je dia pegang jawatan tu. layak juga. okay-okay, habis cakap pasal kelas jom dengar cerita pasal pembelajaran. tahun ni ada dua cikgu. dah dua dua-dua cikgu tu ktiorang sayang gila. sir taufeeq & pn. ifarizan. so, sekarang B.I pn. rohana mohamud yg teach. meanwhile science pm rohana goon yg ajar. *bukan orang yang same k. tapeelah, bukan rezeki kami nak cikgu kesayangan kami mengajar, tapi cikgu yang baru ni pun best juga. kami pun suke :)

okayy lah panjang sangat lah post kali ni. mentang-mentang dah lame gila tak post, so sekali post terus panjang jelar. okayy lah. sape je nak bace blog aku ni kan. haha. okay lah nak focus to my SPM.

byebye :)

No comments:

Post a Comment