Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Monday, October 17, 2011

Kenapa 75 above baru A ? Grrrr

Assalamualaikummmm !

Yeyyy, aku dah cukup-cukup puas hati bila dapat tahu keputusan Percubaan SPM aku dapat 4A.
Even A- jeeerrrr ! and ada juga yang menyedihkan ! So saddddd
Tetapi kali ni lagi-lagi-lagi-lagilaaaaaa tension + frust + disappointed + frustrated + upset with my own result.
tadi kat sekolah aku dapat tahu dari budak-budak ni yang keputusan gred tukar.
Dulu 70 dah A dah, tapi sekarang 75 baru A- ! urghhh

Maka, keputusan aku dari 4A turun lah kepada 2A sahaja !

Huh, aku malas nak cakap banyak dengan keputusan aku yangs erba menurun ini.
Korang tengok sendiri lah yeee kat bawah ni k.
#tak nampak ? dia suruh korang jangan tengok lah kod. Hm, nak tengok juga, click lah kat picture ni ☺

So, aku tahu aku tak pandai macam kamu, awak, kau, anda, atau korang semua.
Minta maaf lah, sistem brain-cains aku memang macam ni.
Kene asah selalu baru boleh jadi pandai #kod.

Hm, kalau lah ni keputusan real SPM aku ?
fuuhh, aku suruh bapak aku buad kenduri tahlil 7bulan 7minggu 7hari turut-turut.
Atas kematian aku yang membunuh diri sendiri kerana teramat kecewa. HAHA

Ya Allah, sesungguhnya aku teramat lah bersyukur dengan keistimewaan yang telah kau berikan kpd ku.
Dan aku mohon kau kekalkan lah semua kelebihan yang berada dalam diri ku.
Aminn.

#maaf kalau ada yang rasa aku batak dgn keputusan aku. Cause I know my result not coloufull like your result. So, excuse !

Kbyeeeeeee

No comments:

Post a Comment