Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Wednesday, April 6, 2011

Aku nak waktu aku yang dulu-dulu :'[

ASSALAMUALAIKUM !


Photography Graphics, Tumblr Photography
Serious aku memang dah berubah. SUMPAH ! Aku benci dengan diri aku sendiri. Aku dah bukan macam Shahira Nasreen yang dulu. Aku bukan Aku yang dulu lagi. Aku dah banyak berubah. Aku sendiri tak tahu atas faktor ape aku berubah perangai. Kalau aku berubah jadi perangai yang elok, aku bersyukur sangat. Tapi, perangai aku ni ? peehh, aku rase mahu semua orang yang dekat dengan aku mesti akan jauhkan diri dorang dari aku. Dorang mesti tak tahan dengan perangai aku yang sensitif gilababi ni. Dorang pun mesti dah tak tahan dengan perangai aku yang cepat marah. Matiin pula, mesti kau dah tak tahan dengan perangai aku yang cepat touching, cepat jealous, cepat marah

Aku minta maaf kat semua yang rapat dengan aku. Aku minta maaf dengan perubahan diri aku. bukan korang je yang tak suke dengan perangai aku ni. Tapi, diri aku sendiri tak suka dengan perangai aku. Bukan setakat tak suka dou, tapi BENCI. Aku benci sangat-sangat. Aku tak tahu macam mane nak ubah perangai aku ni. aku nak ubah, tapi aku sendiri tak tahu macam mane.

Kawan-kawan, Matiin, Aku harap korang bersabar jela dengan perangai aku. Tolong tegur aku. Tolong bantu aku ubah perangai buruk aku ni. Matiin, aku minta tolong kau bagi nasihat lebih dekat aku. aku ahrap kau tak bosan dengan perangai aku. Andai satu hari kau bosan dengan aku, takpela. Aku minta satu je. Tolong terus-terang dengan aku. And aku akan lepaskan kau. 

Aku bukan nak merungut je and takde usaha nak ubah. Taakk ! Aku cube ubah perangai buruk aku ni. Aku akan buang semua sikap buruk aku ni. Aku nak jadi Shahira Nasreen yang happy selalu, ceria selalu dan bukan hot-temper macam Shahira Nasreen yang sekarang. Aku RINDU dengan Shahira Nasreen yang dulu. ya Allah, tolong pulangkan Shahira Nasreen yang dulu. Tolong aku ya Allah.

Byeeee

No comments:

Post a Comment