YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Monday, April 4, 2011

AKU JEALOUS !

Photography Graphics, Tumblr Photography

Hye, mula sekali aku nak minta maaf kepada sesiapa yang akan terasa dengan post aku kali ini. mungkin Kau, Kau akan terasa. Aku minta maaf sekali lagi. Post aku kali ni betul-betul luahan dari hati aku. Mungkin aku patut terus-terang benda ini kat Kau. Yee, aku dah luahkan dekat Kau. Tapi, aku tetap tak puas hati and aku tak tenteram.

Kau, masa Kau dengan Kau berjalan berdua di The Mines aku tak kesah lagi. Sebab aku yang bagi korang Kau dengan Kau jalan bersama. Kau, masa Kau dengan Kau paling lambat masuk dalam bas. Aku tak kesah lagi, sebab aku yang biarkan Kau dengan Kau. Aku pergi dengan kawan aku. SUMPAH ! masa itu aku takde perasaan CEMBURU langsung bila Kau dengan Kau.

Tapi, aku pun manusia biasa. Aku pun orang macam Kau, Kau. Aku juga ada perasaan macam Kau denga Kau. Aku !? Aku tahu apa perasaan orang tengah marah. Aku tahu apa perasaan orang tengah sedih. Aku tahu apa perasaan orang tengah ketakutan. Aku tahu apa perasaan orang tengah gementar. Aku tahu apa perasaan orang tengah serba-salah. Aku tahu apa perasan orang tengah jatuh hati dekat orang lain. Aku tahu apa perasaan orang tengah hangat bercinta. Aku JUGA TAHU apa PERASAAN orang tengah CEMBURU !

Mungkin aku ni terlalu keanak-anakan sebab boleh cemburu Kau ber-meseg dengan Kau. padahal Kau dengan Kau cuma kawan biasa. Mungkin kedengaran macam ke-bangang-an sebab hanya kerana Kau ber-meseg dengan Kau je aku dah cemburu. Yee, mungkin bagi orang lain aku seperti itu. Tapi, bagi diri aku. Aku ada sebab yang boleh dikatakan logik kenapa harus aku CEMBURU Kau dengan Kau.
  1. Kau dengan Kau dulu pernah ada hubungan yang istimewa. Walaupun aku tahu hubungan Kau dengan Kau dulu tak se-istimewa hubungan antara Aku dengan Kau sekarang.
  2. Kau dengan Kau ber-meseg bukan di depan aku. Dan aku tidak boleh tahu apa yang Kau dengan Kau meseg. Mungkin Kau dengan Kau boleh kembali ber-sayang-sayang macam Kau dengan Kau sebelum aku.
  3. Aku tahu Kau senang jatuh hati dengan orang lain sebab Kau pernah ceritakan benda itu dekat aku. Mungkin juga Kau akan jatuh hati kembali dekat Kau.
  4. Kau dengan Kau sekelas. Aku tak tahu apa jadi dekat kelas. Aku bukan satu kelas dengan Kau dengan Kau. Mungkin Kau dengan Kau memendam perasaan yang sama disebalik sekelas Kau dengan Kau tu.
  5. Kau ! Kau dah tahu aku dengan Kau dah ber-couple. kenapa harus Kau cerita pasal Kau dengan Kau pada masa silam ? Wajib ke wey ?
Aku tahu benda ini semua tak logik bagi korang. Aku juga tahu benda ini tak patut dicemburukan. Dah itu kata hati aku, dah itu jiwa aku. Aku sendiri pun tak dapat nak halang perasaan aku ni. Sedangkan diri aku pun BENCI sangat dengan perasaan aku. Aku nak ucapkan beribu TAHNIAH dekat Kau sebab Kau telah berjaya buad aku cemburu dengan benda yang sangat rumit dengan kecik macam chip. TAHNIAH sebab Kau berjaya kuasai emo aku dengan perbuatan tu semua. CONGRATULATION sebab Kau berjaya tarik hati aku untuk sayang Kau dengan lebih banyak dari apa aku jangka. TAHNIAH sekali lagi sebab Kau menang dalam pertandingan jatuhkan hati aku. Congrates !

Beberapa perkara penting yang Kau perlu tahu. Aku tengah jatuh hati dengan Kau. Aku sudah jatuh hati dengan Kau. Aku terlanjur jatuh hati dengan Kau. Ini membuadkan aku sayangkan Kau. Aku sayang Kau sangat. Aku takod dengan Kau. Aku takod Kau tinggalkan aku. Aku takod kehilangan Kau. Aku tengah rindu dekat Kau. Aku sebolehnya taknak putus dengan Kau. tolong jangan paksa aku untuk putus dengan Kau. Aku minta maaf dengan perubahan aku ini. Aku CEMBURKau dengan Kau. Im so sorry :'[

Aku akan cube untuk ubah perangai aku ini. 
Aku akan buang perangai aku ini.
Aku kene -----------------'>>>>>
Photography Graphics, Tumblr Photography





Photography Graphics, Tumblr Photography

Luahan Hati :
Shahira Nasreen

No comments:

Post a Comment