Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Tuesday, March 15, 2011

B-O-D-R-O-H ! grr ~

YYYOOOWW !

FUCK MAN ! serious Yin tengah FUCK gila kat sorang mamat yang teramat lah BODOH !

dah tak tahu alasan sebenar aku putus dengan kau dulu, jangan aa kau nak main judge je.
weyy, aku ada alasan yang kuat lah aku putus dengan kau.
aku pun ada banyak benda boleh kaitkan kalau sebab ape aku nak putus dengan kau.
apsal  ? kau pikir time aku couple dengan kau tu aku curang ?

weyy, SIAL kau ke aku yang curang.
engkau yang macam orang paling BODOH kat dunia, tak reti nak hargai orang.
then kau nak kata macam-macam pula.
weyy, see yourself on the mirror first lah baru judge other people.
*err, betul ke B.I aku ni ? ngee~

dah lah weyy, aku dah bahagia dah dengan laki aku sekarang.
tak payah lah sebabkan kau nanti, aku gaduh ke whatever dengan laki aku.
kau diam-diam je. pikir salah sendiri dulu baru salahkan orang lain.
jangan lah pikir aku seronok gilaa couple dengan kau dulu.
terSEKSA SIAL couple dengan kau dulu.

haih, sesal tak sudah aku kenal dengan kau.
nasib lah dulu aku tak sayang kau sangat HAHA 
dah aa, aku dah benci kau. tolong aa jangan nak kacau hidup orang.

teruskan pem-FITNAH-an kau tu kat perempuan lain pula yee.
jap-jap, kau kata tuhan tu maha adil, nanti tuhan balas kat orang yang salah.
ohh, maksud kau, aku lah eaa ?
aku nak tengok pula, tuhan bagi balasan kat kau ke kat aku.

kite wait and see jela.
dah, jangan kacau aku dengan laki aku lah.

BENCI AA JANTAN MACAM KAU NIH !


*minta maaf kalau Yin terlampau rude dalam post :D

No comments:

Post a Comment