Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Thursday, February 24, 2011

my sincere intention.

ASSALAMUALAIKUM !

hehe, saya ada niat baru :D
niat di hati saya ialah, saya akan TRY LUPEKAN 'S'
dan saya akan sayangkan Matiin lebih dari yang lain :D
eyh, tapi takboleh lebih dari FAMILY, QAIXER of CROWN okayy.
sebab mereka lah tempat saya bersandar.
kalau takde mereka, mungkin atau memang saya akan tergolek jatuh ke belakang.
dan ini akan menyebabkan hidup saya hancur  ! busssshhhhh~
HAHAHA ~ ~

KENAPE NAK LUPEKAN S  ?
sebab saya takkan biarkan diri saya sakit-luka lagi and nangis-meleleh pasal dia.
saya takkan biarkan ape yang dia dah buad kat saya dulu, akan ulang balik kalau saya berbalik dengan dia.
boleh ke S buad saya happy ? 
boleh ke S bimbing saya.
and terjamin ke kehidupan saya dengan S nanti ?
and saya rase Matiin boleh buad saya lebih happy berbanding dengan S .
dah-dah-dah, saya taknak ingat and nak lupekan S.

saya harap Matiin dapat tolong saya untuk lupekan S.
saya akan tolong diri sayan untuk lupekan S juga.
saya juga akan bantu diri saya untuk sayang Matiin lebih :D
hope jodoh kami kekal lah.
ngeee :D

dadaaaaa-bybyeeeeeee

No comments:

Post a Comment