Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Tuesday, February 1, 2011

hari ketiga-LANGKAWI

hello guys,
okayy, harini hari ketiga aku kat langkawi ni. aktiviti pagi ni, macam biase lah an, sarapan pagi. then terus siap-siap pegy galeri perdana, act pegy sane bukan nak masuk dalam galeri tu pun. kami nak pegy bahagian belakang dia, ada mini jeti untuk para pelancong yang join pakej pegy 7 tempat naik bot. sampai je kat mini jeti, kami semua pun terus naik bot. wahh, aku duk tepi and depan sekali. batakk lah kata kan. HUHU
first :)
kitorang pegy GUA KELAWAR.
gua tu kat tengah laut, sebelah dengan paya bakau.
first time wookkk aku masuk gua.
gelap-gelita dalam gua tu.

second :)
pegy tengok ikan-ikan yang dibela di tengah laut.
macam-macam ikan aku jumpe.
and macam-macam habitat aku dapat belajar.
ikan besar ada, ikan kecik pun ada.
semua lah ada. HAHA

third :)
masuk gua juga, tapi kali ni gua cherita @ gua buaya
bukan bermaksud dalam gua ni ada buaya k.
mule-mule aku pun pikir dalam gua tu ada buaya.
tapi, tak logik lah ada buaya.
sebab gua tu betul-betul kat tengah laut .
eyh, bukan. tengah paya bakau. hee

forth :)
tengok eagle makan.
alaa, ni dulu pernah tengok.
tapi, yang bestnye, kalai ni aku dapat tengok eagle yang sangat besar.
besarr wokk eagle tu.
takod aku. HAHA

then, terus balik.
patutnye ada lagi 4tempat boleh pegy.
tapi, disebabkan bot kami buad hal.
and mase nak check out resort pun dah nak sampai.
kami pun balik lah :)

lepastu, kami dengan segera balik resort. sebab kalau lambat check out, nanti kene caj. tah pape aa resort tu. baru resort takde star, hotel 5star pun relax je. menggelabah je --'
lepas dah chech out tu, kami semua pegy makan dekat dengan airport. makan kat restoran tu semua sedap-sedap. macam-macam lah aku makan. HAHA yummyyyy :)
dah semua perut macam ada baby 9bulan kat dalam perut, kitorang pun pegy pekan kuah, hotel city beview, check in kat sane pula.


No comments:

Post a Comment