Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Wednesday, February 2, 2011

COUPLE ?

C O U P L E

COUPLE :)

hee, tanda tanye yang terlampau banyak di atas kepala anda ?
pening ? pusing ? hairan ? 
HAHA, complete kan ?
keadaan dan perasaan seperti scha tulis kat atas ni hanye utk kepada para pengikut yang setia bace blog scha.
sape je yang setia sangat tu ? 
ada ke ? 
ada kod. HAHA

okayy, scha tak couple dengan sape-sape pun.
just nak bagitahu, deal scha dengan mai dah dipupuskan.
mai suruh scha cari couple and pilih couple tu betul-betul.
mai kate dia nak tengok scha happy.

MAISARA HIDAYU :
kau ingat aku tak happy ke dengan life aku sekarang ?

MAISARA HIDAYU :
kau ingat aku, kalau ada couple baru boleh happy ke mai ?

MAISARA HIDAYU :
tak lah mai, aku happy dengan dunia single aku ni.
aku tahu kau paham sangat dengan diri aku ni.
terima kasih yee mai :)

so, jalan cerita-nye sekarang tarikh 04/07/2011 telah diluputkan.
haha, bermakne aku dah boleh couple dengan sape-sape jee.
and hope kali ni aku dapat pasangan yang betul-betul ikhlas and sayangg aku sangat.
walaupun susah nak cari. HAHA

oakyy, daaaaa


No comments:

Post a Comment