Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Monday, October 3, 2011

Cemburu Buta.

Hi readers.

Korang tahu kan apa maksud jealous ?
So, korang pun tahu kan perasaan jealous tu timbul time bila kan ?

Yee, aku memang ada couple.
And aku jadi seorang yang cemburu buta.
Salah ke kalau aku cemburu tengok BF aku rapat dengan perempuan  lain ?
Yess, salah ! I knew.

OK, ada banyak jenis jealous.
Tapi, aku nak mengaku.
Aku dengan kau je aku kuat jealous.

Tak payah kod bagitahu sebab apa.
Maybe kau sendiri dapat pikir.

And jangan pikir tak tahu ayat tu memang untuk aku kan, Lad
Terima Kasih. 
Perli aku tu jangan pikir kau tu tak pernah nak jealous laki kau rapat dengan perempuan lain.

Maybe, korang tak rasa macam mane erti jealous depan mata.
dah tahu nanti, baru lah paham kan ?
So, perli lah kau.
One day terkene juga kat kau.

Sekian Terima Kasih ☺

No comments:

Post a Comment