Daisypath Wedding tickers

YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Friday, October 21, 2011

Aku memang GEDIK ! So what ?

Hi babeyhhh

Hmmm, nak cerita apa pula eh harini ?
OK lah aku nak hebohkan bahawasanya harini aku skip sekolah.
TAPI, aku bukan skip sekolah untuk membuat something yang tak mendatangkan faedah #actually ada HiHi
Tetapi, aku tak pergi ke sekolah atas sebab aku tidak berapa sihat and tidak siap kerja sekolah HAHA
#baru kali ni aku skip sekolah sebab tak siap kerja sekolah k.

Disebabkan aku tak datang sekolah tadi. Makanya, aku tidak lah dapat berjumpa dengan my enemy ! HaHa
Cuaca pada harini pula, hujaannn sahaja. Bukan baru harini je nak hujan.
Sekarang ni tiap-tiap petang hujan. Wuu, rahmat Allah lah katakan Amin ☺

Ok, aku gedik sebab aku banyak spend update blog pasal mamat ni.
Aloo, aku dah tak tahu nak update apa.
Dah dia sahaja bertopik. So, aku cerita jela pasal dia.
Sorry lah if korang bosan, geli, menyampah baca blog aku ni.
Yelaaa, tak habis-habis nak cerita pasal kehidupan couple aku je kan ?
Macam lah aku seorang sahaja yang ada BF. Sorry

Lately, aku dengan SM always happy sahaja.
Sejak kitorang masuk tuition yang sama balik, kitorang selalu gelak je.
Boleh katakan kat dalam tuition tu aku more focus bergelak ketawa dengan SM berbanding study. HaHa
Boleh lah juga kitorang ni macam belangkas or peribahasa Melayu lah kan, persis isi dan kuku.
Memang di mana ada Shahirul Matiin, di situ juga lah tersemaknya Shahira Nasreen. HeHe
Yelaa, mana taknyee pergi tuition dengan SM, tengah tuition duduk dengan dia, balik tuition pun dengan dia.
Pokoknya, semuaa nyeee dengan Mamat ni jela.
Dah takde mamat lain dah dapat replace tempat dia. HaHAa
Haha, baru saja satu hari aku tak datang sekolah, and SM pula tak pergi tuition tadi.
Aku dah rase rindu gilaa kat dia.

Ok, sebenarnye cerita kat atas ni patutnye aku post khamis lepas, 20/10/2011.
Tapi, sampai tengah jalan aku dah blur dah and tak tahu nak cerita apa lagi.
tadi, aku on my facebokk account.
Tibe-tibe my enemy ' tagged me you in a post '
Maka, dengan perasaan yang sangat curious and paranoid.
Aku pun cepat-cepat click notification tu.
Nak tahu dia hantar apa ? Let is it

AW ♥ syuuwwwiiiittt sangat.
Dengan itu aku pun balas lah balik tag post dia tu.

Heee, ok kami tahu kami tak se-sweet couples yang lain.
But, kami sama-sama happy.
Aku hope kitorang dapat kekal and pretend our relationship until when-when.
Moga Allah berkati and rahmati hubungan kami. Amin.
Ok, dah takde cerita dah.
Nak pergi buad revision Add Maths !
Urghh lagi berapa hari je nak SPM.
Daaaaaa

No comments:

Post a Comment