YOU ARE THE NUMBER

web counter
Heart : Bila mereka nak berbaik ? :'(

Tuesday, May 24, 2011

Its Hurt !

ya Allah, bila lah semua seksaan hati ni nak berakhir ?
bila hati ni nak berhenti dari terus sakit ?
bila mase nye takde orang nak sakitkan hati ni ?
 aku lagi sanggup kene sakit demam panas yang teruk dari sakit hati ni.
sakit demam tak makan pape.
tapi sakit hati memang makan dalam.
dalaman ni hampir semua hancur dimakan.

Ya Allah, aku memang dah tak tahan dah nak menanggung semua kesakitan ni.
Cukup lah sampai sini saje kesakitan ni.
Aku tak lah setabah mane.
Aku tak lah sekuat mane.
tapi kenapa aku sendiri yang buad hati aku tambah sakit.

andai kata kalau hilang ingatan tu dapat hilangkan sekali segala kesakitan yang cukup dalam ni.
Mybe aku pilih jalan tu untuk buang duri dalam hati ni.
sakittt nyeeee haaaiiiii !
hai bila lah kebahagiaan yang dulu nak datang balik ea ?
ke kebahagiaan aku kene rampas eyh ?
sampainye hati.

Aku bagaikan dah tak bertahan nak hidup.
kbhai :)

No comments:

Post a Comment